tiistai 2. lokakuuta 2012

Hyvä SNY:ni

Kuten jo tiedätkin, olen tässä Salaisessa NeuleYstävä -vaihdossa ensimmäistä kertaa mukana ja opettelen vielä vähän tapoja :). Sain sinulta ihanan kirjeen paketin mukana, mutta en tiennyt miten vastata kysymyksiisi, vasta nyt, kun näin oman ystäväni kirjoittaneen blogiinsa minulle viestin, tajusin että näinhän tämä menee :D. 
Olen tosiaan vihdoin saanut aloitettua noista langoista suunnittelemaani neuletakkia neitikäiselle <3. Heti, kun sain langat eteeni, keksin mitä niistä teen! Ideana tässä on siis, että ruskealla raidalla on oranssit sydämet ja oranssilla raidalla on ruskeat sydämet. 
Sukkapuikkoja ei koskaan ole tarpeeksi, sillä ne tuntuu aina menevän hukkaan, kiitos myös niistä! Ja suklaat on jo ajat sitten syöty :D.

PS. Tykkään tehdä ihan kaikennäköisiä töitä neuloen, ihan villapaidoista pieniin sukkiin. Ja mitä lankoihin tulee niin kyllä minä ihan kaikesta teen, mutta talviaikaan minulla tahtoo kädet kuivua ja villalankaa pyrin välttämään. Mutta sellaiset "pehmeät" villalangat kuten Novita Wool sopii kyllä minulle :). 
PPS. Mohairlankoja en tykkää neuloa, sitä en tainnutkaan siinä osallistumiskaavakkeessa mainita. 

5 kommenttia:

  1. Voi mitä sie oot aloitellut!
    Ihana!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana neuletakki tulossa neitikäiselle!!
    Tiedätkö että tämä postaus toi hymyn huulille, oli niin kiva löytää blogistasi postaus minulle :-)
    Kiitos paljon vastauksista, ne auttavat minua kokoamaan juuri sinulle mieluisia paketteja jatkossakin.
    Syksyisin terveisin SNY61 :-)

    VastaaPoista

Kiva saada palautetta, kiitos! :)